utazás

Proposal for a Directive on measures to better integrate small children into a society of mobile citizens, with special focus on aircraft security devices

Címkék:

Újabb horrorisztikus hazaútban volt részem. Jó lenne, ha gyerekvállalás előtt egy ilyen tök egyszerű empátiatesztet kéne az embereknek kitölteni:

X. kérdés: Mit csinálsz, ha a gyereked eltökéli, hogy végigszenvedi a kétórás repülőutat, lehetőleg úgy, hogy a környezete legalább annyira kínlódjon?

a) A földre állítva a térdem közé szorítom a hónalját, így legalább nem rugdosódik. Az, hogy így új értelmet nyer a "fába szorult féreg" kifejezés, nem olyan nagy probléma.

Thou shalt not ask for big cappuccino after dinner

Most a multikulti vakaciozas oromeirol fogok irni, mar csak azert is, mert meg vagyok fosztva az ekezetektol, es angolul legalabb nincs rajuk szukseg.

Egy tolmacsnak igazi csemege ennyi kulfoldivel egyutt nyaralni. A tobbseg ugye nemet volt, abbol is az eszaki fajta. Szegeny Frank volt az egyetlen, akinek a stuttgarti tajszolasat sokszor meg honfitarsai se ertettek, nekem meg foleg fulelnem kellett, hogy kikerekedik-e a mondatabol valami angol szora emlekezteto hangegyveleg.

It takes two to tango

Ez a szép angol mondás, ha összevetjük a magyar megfelelőjével, akkor vagy arra enged következtetni, hogy a tangó egyfajta adásvételi aktus, vagy arra, hogy a vásárnak is megvan a maga koreográfiája. Ehhez képest a mai workshopon nem csak az derült ki, hogy még a tangónak sincs megszabott lépéssorozata, sőt, még alaplépése se, hanem az is, hogy mennyivel jobb, ha nem csak ketten, hanem hatan vagyunk rá.

Vallási élmények

Tegnap szabad foglalkozás volt, mármint azoknak, akik nem mentek a Playmobil gyárba. Nekem ez kimaradt a szocializációmból, meg amúgy is vágytam egy kicsit arra a fajta városnézésre, amit én szoktam: fejünkbe vesszük, hogy elmegyünk valahová messze, oda se neki a hívogató tengerpartnak, bezsúfolódunk a tömegközlekedésbe, kétségbeesetten próbálunk az ablakon át fényképezni, aztán tűző napon jó sokat gyalogolunk, és jó esetben látunk valami olyasmit, amiért megérte.

Mensa Shake

Kezd összerázódni a társaság. A szó szoros értelmében, tekintve, hogy egész napos hajókiránduláson voltunk Gozón és Cominón, gyenge gyomrúaknak szélben nem ajánlott. A kétszintes hajó dülöngélt, fel-le liftezett, csak az adott némi biztonságérzetet, hogy biztos voltam a mentőcsónakok meglétében, lévén, hogy azokon ültünk. A mellettem terpeszkedő ázsiai nő hisztérikusan nevetett, valahányszor az előttem kuporgó pasiját eláztatta egy hullám. Amikor az ő kalapja repült bele a tengerbe, azt sztoikusan nyugtázta.

Pavalovai reflex

Ma úgy kezdődött a napom, hogy egy tengerparti sziklán ülve gyümölcsöt ettem és George R.R. Martint olvastam (akinek erről az jut az eszébe, hogy "rohadt mázlista", annak a kedvéért megjegyezném, hogy az egésznek az volt a kiváltó oka, hogy 7:44 perckor felbőgött egy szemétszállító kocsi az ablakom alatt, és nem egyszer). Ezután a szálloda tetején napoztunk és úsztunk a medencében (akinek erről az jut az eszébe, hogy "elkényeztetett liba", annak jelezném, hogy a víz olyan hideg volt, hogy tíz perces szoktatás után tudtuk rávenni a boka feletti testrészeinket, hogy belekerüljenek).

10 eurós H&M cipő, approved by rocks

Címkék:
Olyan helyeken jártunk, ahova a turisták tényleg nem szoktak eljutni. Én se voltam, amikor korábban Máltán jártam, nem utolsósorban azért, mert a szüleim frászt is kaptak volna, ha ilyen sziklákon mászkálok. A Golden Bayből indulva (észbontó belegondolni, hogy az az ország másik fele!) négy óra alatt megkerültünk két félszigetet, kúszva-mászva-bakkecskézve, aztán felmásztunk egy toronyhoz, szép egyenesen leereszkedtünk az étteremig, és rekordidő alatt (az előző napi 3 órás várakozáshoz képest mintegy fél óra alatt) meg is kaptuk a megérdemeltet.

Oldalak

Feliratkozás RSS - utazás csatornájára
A jogokat megtartjuk magunknak Lelke: Raya • Külcsín: Studio1 • Hálótárs: Netstudio