Beküldte Raya deBonel -
Jelen posztot az Agip-benzinkútról írom, ahová egyrészt az eső, másrészről a nett, ám nettelen otthon elől menekültem. Közben Gitane megkapja a szokásos napi monszun-mosást. Azért van még hová fejlődni: az özönvízszerű eső egyelőre nem óraműpontosságú.
Még jó, hogy tegnap délután is rám volt már kényszerítve a digitális szájkosár, mert különben olyat mondtam volna, hogy magam is megbánom. Nem kell megijedni: nagyon-nagyon boldog vagyok, hálás, és a világ megint szép. Még az se zavart, hogy a jógán csaknem 80%-ig ment fel a páratartalom, vidáman tekergettem a testrészeimet. Viszont az, hogy ezt nem tudtam veletek megosztani, frusztrált egy kicsit.
Ami még jobb, hogy a T "24 órás" ügyfélszolgálata este már nem vette fel (gondolták, nyugodtan ráírhatják a számlalevélre, úgyse lesz senki olyan elvetemült, hogy este 10-kor próbálkozzon), reggel meg kétszer 10 percig hallgattam a zenéjüket, és fél percenként türelmemet kérték (az volt, épp a Pillangó második részét olvastam, csak az a baj, hogy ehelyett francia cikkeket szerettem volna). Ha az én nevemen lenne ez a nyavalyás, már régen szerződést bontottam volna velük, de nem azon van. Mindegy, felkerekedtem a legközelebbi T-Pontba. Az ügyintéző kapásból letegezett, és nagy kegyesen bevitte a gépbe, hogy hiba van. Elkérte továbbá a mobilszámomat, hogy majd szólnak. Azóta is.
Jóanyám a múltkor (pénteken), kissé paprikásan rákérdezett náluk, hogy gondolják megoldani a kártérítést azért, hogy teljes napokra kihagy a netünk. Közölték, hogy a szerződésben 72 órás javítás van. Na de ha nem tudom bejelenteni nekik a hibát, akkor persze nem ketyeg a 72 óra, mi? És hányszor tehetik meg ezt egy hónapban? Ha 71 óránként egy percre visszajön a net, akkor már teljesítettek is?? Á, rablóbanda.