Beküldte Raya deBonel -
Napi hülyeség.
Az Interspar katalógus szövegírói a minap olyan dilemmával szembesültek, ami a legprofibb copywritert is akut hajtépés elé állítaná: nevezetesen az állat formájú húsvéti édességek leírásával. Mert az még oké, hogy "Smarties Nyuszi", na de ugyanez a becézgető megnevezés már nem állja meg a helyét egy olyan magas presztízsű, kiforrott és elegáns image-ű brand esetében, mint például a Tibi (amelynek étcsokis változatát meglehetős rendszerességgel fogyasztják az új uralkodó elit tagjai is)! Ebben az esetben tehát a "Tibi Nyúl" elnevezés diadalmaskodott.
A szövegíró itt vélhetőleg verejtékezve dőlt hátra gázrugós csillaglábú főnöki székében, majd megfogadta, hogy ő többé ilyen magaslatokba soha... majd amikor eléje került a "zigazihazai" márka, már meg sem rezzent sokat próbált arcának nemes éle, amikor odakanyarította a "Boci Nyuszi" feliratot.
Avagy identitászavar a húsvéti fészekben.