AIESEC dicsérete

A mai nemzetközi marketing nagyon izgalmasra sikerült. Az utolsó pillanatban készült el a dolgozatunk, ráadásul nem volt tartalomjegyzéke és a címlapon nem szerepelt a csoport neve. Ez még nem lett volna akkora probléma toll segítségével pótolható, ámde azzal már nem tudtunk mit kezdeni, hogy a marketingstratégia Tatabánya helyett Tatáról szólt...

 Ezt bizony én b*szarintottam el, de olyan jól esett! Jaeckel tanárnő úgyis olyan megátalkodott volt ma, hogy külön öröm volt elképzelni, milyen arcot vág majd, ha meglátja: "Tata 24 ezer fős...", majd három oldallal később, hogy "Tatabánya 75 ezer fő...". Végül Anna kikönyörögte, hogy holnap reggel kelljen beadni. Hohó, mit nekem holnap reggel? Annyi idő alatt egy majmot megtanítok japánul, nem igaz? Úgyhogy mostanáig pötyögtem a javított verziót.

Hanem elismerésem az AIESEC nevelő munkásságának, vajon ott tanítják, hogy "csinálj úgy, mint a maximalista jó kislány, kérj még időt, hogy még tökéletesebbé tehesd a munkádat, úgy majd nem veszik észre a benne szereplő orbitális baromságokat"? Mert ha igen, akkor elnézést mindenkitől, akinek azt mondtam, hogy az AIESEC egy agymosoda.

A jogokat megtartjuk magunknak Lelke: Raya • Külcsín: Studio1 • Hálótárs: Netstudio