Sony

Érik még az embert meglepetések. Méghozzá nagyok.

Itt van egy sajtóreklám. A friss HVG-ből szkenneltem. Mi a véleményetek róla? Van benne bármi extra? Mert szerintem nincs. Meg se akadt volna rajta a szemem, ha nem oda járnék suliba, ahova.

Tanultunk egy blogot, az a neve, hogy addictblog, és reklámokat elemeznek rajta. Sokszor megfogalmazzák a "feltételezett brief"-et és rebriefet.

Na hát, itt én ilyenre nem szorulok rá, ugyanis a feltételezett brief nekem is a kezemben volt. Ezt kaptuk feladat gyanánt, amely alapján az ügynökség eldönti, kiket akar felvenni gyakornoknak (jobban mondva kik mehetnek el arra a kreatív tesztre - amire aztán mindenki elmehetett - ahol is kaptunk egy házi feladatot, aminek alapján majd megmondják, ki mennyire kreatív, ha ugyan válaszolnak végre két hét után, érzitek a végtelen ciklusba csúszás halk, ám összetéveszthetetlen zörejeit?).

Szóval nyolcféle megoldás született a szakirányon, minél ötletesebb, minél újszerűbb, annál jobb. Szerintem bitang jó ötletek voltak, a stadionos-szerepjátékostól a befüvesített Electro Worldökig volt ott aztán minden. Ehhez képest az ügynökség maga... ennyit szenvedett ki magából.

A sors fintora, hogy ugyanabban a számban két másik, hasonló kategóriájú tévé forgalmazója is úgy gondolta, mélyebben a zsebébe nyúl. Meg hát picikét hatásosabb is ez a kettő.

A jogokat megtartjuk magunknak Lelke: Raya • Külcsín: Studio1 • Hálótárs: Netstudio